Välkommen till min blogg!

Kul att just du har hittat hit!
Jag hoppas att du kan finna glädje i det jag kommer att skriva. Att blogga är för mig helt nytt och jag vet ännu inte hur man fixar till bloggen så den blir bra. Jag kommer i alla fall att skriva mycket om min trädgård och vilka projekt som kommer att planeras- och förhoppningsvis göras. Lite om min viktresa ska jag också försöka mig på. Håll till godo!
Åsa

Trädgården i Holkhult

Trädgården i Holkhult

onsdag 26 augusti 2015

Saknad

Tårarna rinner nerför mina kinder.
Jag saknar dig mamma.
Jag saknar dig söstra mi.
Jag saknar dig också min allra bästa, käraste vän och jag saknar mig själv.

Att titta tillbaks är faktiskt ingen mening men att se och komma ihåg de positiva delarna är viktigt. Att kämpa för att komma tillbaks om bara så lite. Lite mer av mig själv.

Saknaden gör mig sårbar.
Saknaden äter upp mig inifrån. 
Ska jag stoppa?
Ska jag gråta?
Vem torkar mina tårar?
Vem hjälper mig att stoppa?

Jag vill bli buren, jag klarar inte av att bära andra längre.

Torkar tårarna och fortsätter med dagens måsten. Dammdinosaurier i varje hörn.

Åsa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar