Välkommen till min blogg!

Kul att just du har hittat hit!
Jag hoppas att du kan finna glädje i det jag kommer att skriva. Att blogga är för mig helt nytt och jag vet ännu inte hur man fixar till bloggen så den blir bra. Jag kommer i alla fall att skriva mycket om min trädgård och vilka projekt som kommer att planeras- och förhoppningsvis göras. Lite om min viktresa ska jag också försöka mig på. Håll till godo!
Åsa

Trädgården i Holkhult

Trädgården i Holkhult

onsdag 4 december 2013

Besökt stora varuhuset i väster

Att vi på några få timmar kunde göra av med så mycket pengar på egentligen ingenting det förstår inte jag.
Nöjd med julklapparna vi fixat och nöjd att jag inte köpte en massa skräp.
Fick tag på två snygga skinnväskor för mindre än 250kr, superbilligt.
Jackan till lillgrabben var ett riktigt fynd, 99kr med 3000 i vattenpelare :-)
På MQ outlet fyndade jag två par byxor och ett skärp för 310kr, ordinarie pris för allt var 1400kr.

Nu kroppsskanning och med den en god natts sömn.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar