Välkommen till min blogg!

Kul att just du har hittat hit!
Jag hoppas att du kan finna glädje i det jag kommer att skriva. Att blogga är för mig helt nytt och jag vet ännu inte hur man fixar till bloggen så den blir bra. Jag kommer i alla fall att skriva mycket om min trädgård och vilka projekt som kommer att planeras- och förhoppningsvis göras. Lite om min viktresa ska jag också försöka mig på. Håll till godo!
Åsa

Trädgården i Holkhult

Trädgården i Holkhult

fredag 22 januari 2010

Det gick vägen!


Mellansonen hjälpte mig igår att fixa med inställningarna till hörlurarna. Tack och lov måste vi inte prata vid föreläsningarna utan man kan bara lyssna. Vi är många som kommer att vara uppkopplade via internet och det är inte nödvändigt att man är det vid de dagarna som föreläsningarna äger rum. Skönt, de är på kvällstid och här är allt annat än lugnt då :-)

Idag ska jag iväg för ett möte med min TRR-coach, Anders. Han ska hjälpa mig att hitta ett bra jobb. Jag var på första intervjun i måndags, han trodde inte att jag skulle få komma på den, ha, sket han i det blå skåpet??? Förlåt, inte sånt språk ;-)
Intervjun gick bra och jag väntar på besked om jag ska få komma till företaget också, jag var hos en rekryterare först.
Plantagen ska besökas, jag ska ha perlit/vermiculit till mina sådder. Fattar inte varför egentligen, brukar funka ändå, men för att blidka de som har skrivit anvisningar så får jag väl köpa det.

Med tanke på fotot i detta inlägget (får inte fotona på den plats jag vill hur gör man??).

Längtar du?
Det gör jag!
Må så gott!
Kram
Åsa

1 kommentar:

  1. Aha, det går att klicka upp bilden. Gör gärna det, mycket bättre då!!!
    Tjingeling!
    Åsa

    SvaraRadera