Välkommen till min blogg!

Kul att just du har hittat hit!
Jag hoppas att du kan finna glädje i det jag kommer att skriva. Att blogga är för mig helt nytt och jag vet ännu inte hur man fixar till bloggen så den blir bra. Jag kommer i alla fall att skriva mycket om min trädgård och vilka projekt som kommer att planeras- och förhoppningsvis göras. Lite om min viktresa ska jag också försöka mig på. Håll till godo!
Åsa

Trädgården i Holkhult

Trädgården i Holkhult

söndag 31 januari 2010

Så var man igång igen!

Det blir inte så långt inlägg idag, vi ska strax åka till Ljungby och bada. Kul om det nu inte var för att Troja ska spela mot Leksand samtidigt, hoppas vi inte behöver gå för långt.
I torsdags började jag mitt nya jobb i Värnamo. Kul, väldigt många trevliga nya arbetskamrater som jag kommer jobba ganska nära med. Det tar en timme att köra men jag har inga problem med det, koncentration till max på motorvägen och från Ljungby mot hemmet är det viltet som jag måste hålla koll på.
Tyvärr har jag inte påbörjat sådderna ännu, har trott länge att jag skulle hinna men denna helgen har varit fullt upp. Måste se till att få egen tid, men ännu är det en inkörningsperiod för oss alla för att få vardagen att funka därför har jag inte hunnit ännu.
Imorgon ska vi till mellangrabbens skola och diskutera hans utveckling. Jag anmälde skolan till skolinspektionen innan jul och nu vill de ha ett samtal med mig. Maken följer med också, han får lugna mig om jag skulle bli alltför uppretad....
Nu ska vi iväg!
Tjingeling så länge.
Kram
Åsa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar