Välkommen till min blogg!

Kul att just du har hittat hit!
Jag hoppas att du kan finna glädje i det jag kommer att skriva. Att blogga är för mig helt nytt och jag vet ännu inte hur man fixar till bloggen så den blir bra. Jag kommer i alla fall att skriva mycket om min trädgård och vilka projekt som kommer att planeras- och förhoppningsvis göras. Lite om min viktresa ska jag också försöka mig på. Håll till godo!
Åsa

Trädgården i Holkhult

Trädgården i Holkhult

torsdag 21 januari 2010

Ska läsa på distans....

Oj, vad det verkar vara krångligt. Sökte utbildningar där man inte skulle träffas och likt förbaskat så ska man vara uppkopplad via Internet på kvällstid när barnen är som mest aktiva. Jag har precis sökt och blivit antagen och den ena kursen startar redan på tisdag. Jag är stressad, märks kanske. Måste låna barnens grejer och det är inte så populärt. Hur 17 ska jag lösa det datoriserade mötet... Imorgon ska en test med läraren äga rum och jag hoppas verkligen jag lyckas, har ett bokat möte i Växjö kl.13 och vill inte komma för sent till det.
Håll tummarna...
Nu är det snart läggdags, så godnatt gott folk.

Kram från en trött
Åsa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar