Välkommen till min blogg!

Kul att just du har hittat hit!
Jag hoppas att du kan finna glädje i det jag kommer att skriva. Att blogga är för mig helt nytt och jag vet ännu inte hur man fixar till bloggen så den blir bra. Jag kommer i alla fall att skriva mycket om min trädgård och vilka projekt som kommer att planeras- och förhoppningsvis göras. Lite om min viktresa ska jag också försöka mig på. Håll till godo!
Åsa

Trädgården i Holkhult

Trädgården i Holkhult

tisdag 5 januari 2010

Så har man skaffat sig en blogg!

Vet inte riktigt hur det gick till men nu är jag på gång.
Vad kommer min blogg då att handla om?
Mitt största intresse är min trädgård så det kommer säkert bloggen handla mest om. Jag lagar gärna god mat, även vardagsmaten ska var genomtänkt och vällagad så tips och kanske matsedel kommer att publiceras.
Sista augusti genomgick jag en Gastric By Pass (GBP), minskning av magsäcken. Jag kommer med all säkerhet även att meddela resultat och mående, kanske till och med bilder...
Ha det gott i snön!
Åsa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar